طوفان اصفهان

حسن خدابخش درباره وضعیت هوا در استان اظهار داشت: سامانه‌ ناپایداری از امروز تا اواسط روز چهارشنبه بر روی آسمان استان فعال است.

وی با بیان اینکه برای امروز بارش پراکنده در غرب استان را پیش‌بینی می‌کنیم، افزود: همچنین برای اواخر وقت امروز وزش باد نسبتاً شدید در نواحی غرب، جنوب و شمال استان را پیش‌بینی می‌کنیم.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: برای روز سه‌شنبه بارش باران و برف را در جنوب، جنوب غرب، شمال و مرکز استان و احتمال بارش پراکنده در برخی نواحی استان را داریم.

وی ادامه داد: وزش باد بسیار شدید در غرب، جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق و شمال شرق استان و باد نسبتاً شدید در سایر نواحی را پیش‌بینی می‌کنیم که این وزش باد نسبتاً شدید در اواخر روز سه‌شنبه بیشتر می‌شود.

خدابخش با بیان اینکه اوایل روز چهارشنبه ادامه بارش‌های باران و برف به ویژه در نواحی غرب، جنوب و جنوب غرب را شاهد هستیم، گفت: همچنین وزش باد بسیار شدید در غرب، جنوب غرب به ویژه در شمال شرق و جنوب شرق استان را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باد شدید تا نسبتاً شدید در سایر نواحی استان خواهیم داشت، از بعدازظهر روز چهارشنبه نیز آرام آرام کاهش این پدیده را پیش‌بینی می‌کنیم.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا آلودگی هوا در کلان‌شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: در کلان‌شهر اصفهان طی چند روز آینده آلودگی هوا نخواهیم داشت.

وی با اشاره به بارش باران در کلان‌شهر اصفهان گفت: در اواخر وقت روز سه‌شنبه برای کلان‌شهر اصفهان بارش باران را پیش‌بینی می‌کنیم.

خدابخش اضافه کرد: امروز هوای استان تا حدودی گرم‌تر می‌شود ولی از اواخر روز چهارشنبه تا حدودی کاهش دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *